Friday, April 9, 2010

Selamat tinggal sayangku

hmm, nak cakap sikit fasal My Boo , ni .... LG Shine ini adalah pemberian abang ku untuk hari lahir yang ke 18. Aku sangat sayang hp ni , tapi.. semenjak dua menjak ni hp ni semakin bermasalah , bak kate lainnyr dah kena hukum tukar. Tapi yang sedihnye ianya adalah pemberian yang diberi bukan dibeli, ianya membawa 1000 erti kepada diri aku. Sebenarnye, hp ni naik gile semasa aku on the way ke Shah Alam, aku meletakkannya di atas kerusi yang melengkung bersamaan dengan secawan air Mc d, puncanya air tu dah liking dan bertakung di lengkungan kerusi tersebut . Hmm, memang sedih dalam sekelip mata sahaja, My Boo , telah pergi membawa nyawa digitalnya.... :-( , harap-harap di hari lahir yang akan datang ada orang yg bagi hp lagi , hahaha... tapi apa2 pown ak redha dengan pemergian Boo digital ku, memang x dapat ku lupakan jasanya sebagai SLR di waktu ku mencapap dan posing sana sini bersama rakan2 ku. Sifatnya yang berkilau senantiasa waktu, bunyi ringtonenya yang membisik di telinga, menjadi cermin ketika ak memerlukan, dan banyak lagi jasa-jasa yang dicurahkan keoada aku. Tapi papepown aku x kan melupakanmu My Boo... Love u very much, ever n ever.... agak nye Allah menduga untuk aku membeli hp yang lain kowt, segalanya ada hikmah yang harus diterima.

3 comments: