Monday, August 16, 2010

Alamak!!


Alamak!!!! Alamak!!!! Alamak!!!!

macam mane ni?...

Ala, kenape , kenape????!!!

geram laaa!!!..

kenape bende ni jadi kat aku?.. :(

seday... :(

kenape x de orang pun yang.....

kenape alarm x bebunyi.....

kenape aku tak....

kenape ?

kenape ?

kenape?

salah aku ke semue ni...

ape silap aku...

ape yang patut aku buat tuk aku x ulang bende ni?..

siape nak tolong aku?...

x de ke orang yang kesian kat aku..?..


semue persoalan ni saye tujukan tuk diri saye sendiri... korang mesti tertanye-tanye , kenape banyak persoalan kan?.. hahhaa sebenarnye saya dah terlajak tuk bersahur.. hehe.. saje je nk buat suspen.. sepanjang berpose ni, ini la kali pertame x bersahur,.. sedih jugak sebenarnye.. hahah tapi kalau nak diingatkan balik memang kelaka... cerotanya bermula ketika saya berniat nak bersahur dengan sup cendawan instant yang baru dibeli, malam tu dah standby pegi unimart beli roti tik dicecah dengan sup tu tuk bersahur .. so dengan itu saye pun berniat tuk tunggu sampai sahur iaitu dalam pukul 4 pagi.... so saye yang pandai ni pun bercekang mata sampai kul 2.30 sementara menunggu ke pukul 4 pagi, sambil-sambil tu say pun buat la assignment tuk meleka kan diri .. pagi p/s: "dalam hati" hurm time bersahur dah nak dekat, tunggu je la sampai kul 4 pagi.... hurmm,...... then after that saye pun tidur sekejap dari 2.30 sementara nak kul 4 pagi .. tidur punye tidur... ade bunyi ringtone roomate.. saya pun celik kan mate then tgok jam dah pukul 6 paagi .. time tu menyesal giler sebab tidur kul 2.30 tadi .. heheee "memang padan muke saya kan" hahhaha tu la citernye .. hehehehee . so lepas ni saya nak bertekad tuk tidak tinggalkan lagi sahur.. hahah "sunah nabi la katekan" :).. jadi tu la kisah nye .. haha :)

No comments:

Post a Comment