Tuesday, February 23, 2010

kengan buat imbauan


Alhamdillilah, semuanya kini menjadi kenangan dan selamat dijalanan... heeee, ketika ini saya dijemput untuk menjadi pengacara sesebuah majlis yang agak penting bagi society, iatu IMS "Information Management Society" acara ini merupakan acara pengenalan buat society kepada pelajar2 yang baru memasuki sem pertama "part 1" heeee saje nak lebih spasifik.... ok kk, ceritanya bermula ketika saya dirisik oleh seorang senior untuk dipelawa menjadi pengacara majlis tersebut.... mula-mila rasa macam tak nak, tapi cara dan kesunguhan senior tersebut mempelawa saya membuatkan hati menjadi lembut untuk mengacarakan majlis tersebut. Beberapa hari kemudian hari untuk mengacara pun tiba, hati terasa berdebar-debar bagaikan laut yang terbalik, heee skema la pulowk kan.... acara ini dikendalikan oleh dua orang pengacara jemputan sebenarnya, pertama saya sendiri kedua Tutu, iaitu si gadis tinggi dan memang sesuai dipasangkan untuk saya di dalam majlis tersebut,.... masa hari majlis tersebut memang kelam kabut, ini kerana persiapan skrip dilakukan dua hari sebelum acara dijalankan, namun begitu acara tersebut berjalan dengan lancar....walaupun time mengacarakan acara tersebut agak mengelabah dan kucar-kacir kerana terlalu banyak perubahan yang dilakukan last minute... heeeee tapi semu tu dah jadi kenangan.... papepown saya sertakan sedikit gambar buat jamahan pembaca blog semua,.... selamat terhibur........ harap-harap terhibur laaa. heeeee





Gambar ini diambil ketika pelajar semua berpusu-pusu untuk mengambil card merah, heee cian diorang "tu la nasib penghuni kolej"

Gambar ini diambil ketika di gerai jualan barangan IMS untuk dijadikan kenangan.




Posing kedua di kaunter jualak barangan IMS haaa, semuernye poyo-poyo belaka...



Gambar ini diambil ketika baru sahaja habis acara, haaa bersama senior yang banyak mengajar dalam pengacaraan.... "Mizi"






Gambar pasangan pengacara saya bersama senior part 6 yang bakal melanjutkan pengajaran tak lama lagi....




haaa posing kedua....

Akhir sekali saya Raja Shah Nur Faiz ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang banyak membantu saya dalam mengacarakan majlis tersebut, tidak lupa juga kepada pasangan pengacara iaitu Tuti kerana sudi bersama mengacara.... terima kasih sekali diucapkan assalamualaikum ^-^







No comments:

Post a Comment