Thursday, February 25, 2010

Menanti pulang ke SA...



Hmm, sekarang ni saya di dalam bus, dan x sabar tuk menanti pulang ke SA "Shah Alam". Mula-mula memang x nek balik, tanye kawan pun macam x compom je,... pas tuh dah putus ase dan deside x nak balik... tibe-tibe sedang saya on9 kat dalam bilik di atas katil sambil menyarap... saya menerima satu pangilan mengejut dari seorang rakan yang agak sekepala bab-bab balik ni,... saya angkat phone call tu die tanye p/s: hello, salam, Raja2,,... Raja nak balik tak?.... pas tuh saye pun terus cakap nak tanpa pikir papew. Saya "Raja" pun tanye kat kawan saye tu, name die Muchy... aaaaa,... kenape Muchy nak balik ea?.... die jawab P/s: ala raja owang dapat MC la doktor kat penawar bagi sebab owang sakit tekak. oooo!!!! ye ke, kalau cam tu k la, bye Muchy, papew call Raja tau. Tak lame tuh saye pun deside nak pegi penawar.... cepat-cepat mandi dan bersiap nak gi penawar, nak try dapatkan MC pas gi Penawar, hampir setengah jam saya menunggu nombor saya pun dipangil masuk tuk pemeriksaan,.... eyekk.... bunyi saye bukak pintu sambil memandang ke arah muka doktor tuh... muke doktor tuh time tuh memang nampak garang.... pas tuh saya pun duduk, doktor tanye kenapa, saya jawab saya jawab saya sakit perot doktor, dari malam tadi ceret-beret "sebenarnye sakitnye hari sebelum tuh, datang cek tu sebab nak dapatkan MC je" ... heeeee pas tuh doktor tu amik tools yang melekat kat telinga tu, dia pun tekan kat perot saya... lame gak ar... tekan punye tekan, muke die macam x dapat kesan saya punya sakit... die tanye betul ke saye ni sakit perot.... "ALAMAK DOKTOR TAK DAPAT KESAN" Kantoi!!!!!!!!!!!!!> dalam hati saye menjerit, sambil memikirkan ayan nak cover penipuan tadi... haaaa, pas tu saya jawab tak la doktor sebenarnya saya dah makan Pill Cheketeedon ala ubat cine tu, doktor tanye balik berape kali awak dah makan,... pas tu saya pending jap pikir berape kali ek... ? pas tu saya cakap dah dua kali ddoktor pertama makan dalam pukul lima pagi, kedua makan dalam pukul sembilan pagi, doktor pun jawab owhhhh, patut la dah reda sikit,..... "dalam hati, pergh lege gile" time tu dah lupe fassal MC, dalam hati cakap Doktor x bagi pun x pew, sebab dah kantoi, haaaaaa, pas tu keluar terus pegi tempat kounter ubat... sekali mase die bagi ubat tu memang die x bagi MC pown, dalam hati gelak haaaaaa, padan muke aku tipu Doktor tu,.... ni laaa die balasan tuhan.... time balik nak amik bag kat kolej saya gelak sorang2 je.......sebab terkenang kisah lucu plus bodoh ni, haaaaaaa!!!!!!... skung ni kat dalam bus, post cerite ni tuk dikongsi bersama, sebab exited nak cerite bende ni... kat bawah ni saye sertakan sedikit gambar tuk bukti saya update dalam bus, heee x de la kantoi nanti kan?....

Gambar muke budak yang kantoi!!!, haaa



Kawan sesengal orang, tgah tido, heee...


Dari tido sampai jage haaa...

Buat-buat muke trerkejut, jee...

No comments:

Post a Comment