Wednesday, August 26, 2009

windu gilwer...


hu hu hu ......... windu giler mase sekolah dolu...kalau ingat-ingat kan balik rase nak sekolah balik.....tapi nak buat macam mane , dah wezeki dapat masowk uitm...ape-aper pown i enjoy duduk kat segar amat..(segamat)..mase kat kelas dulu aku lepak dengan budak-budak dalam gambo ni, boleh kate semue classmate bes giler...unite gak ar..kelas aku boleh dikatakan kelas paling gempak kat sekolah ....... hu... hu... hu (gempak ke?)..skung aku dekat uitm cawangan paling pelusuk kat Malaysia kowt....keliling hutan tuh kalu hutan x pe tapi kubor cine,....takut tuh... aku kat segamat ni bukan ape seronok tapi kalau nak outing...peh kene baya ringgit malaysia 2 hinggit...bukan nak kate ape tapi pegi balik jew dah 4 hinggit.....kalau aku kat shah alam ,...bleh gune tiket yang same je naik (rapid kl) , name pun rapid....hu hu hu. mase kat dalam kelas dulu kelas paling ak suke , kelas seni visual , haghi-haghi aku melukis sampai otak aku naik tepu,....ape-ape poen aku besyukur, alhamdulilah amin (bolehla pade x de) hu hu hu...jadi pengarannye , pada rakan-rakan yg lain ialah jangan mudah melatah dengan apa yang ditakdirkan untuk anda, bersyukurlah dengan apa yang ada.........k.

No comments:

Post a Comment