Thursday, August 27, 2009

tak tau nak cakap ape?

Skung pada fukul 10 malam tepat.....bersamaan dengan 27 ogos, aku berada di dalam laibrary yang diberi nama ptdi yang bermaksud ''Perpustakaan Tun Doktor Ismail'' skung aku menulis blog didalam keadaan yang kosong dan agak jiwa kacau.....hu hu hu ....... mesti tetanye kenape aku jiwa kacau skung ni....sbab internit agak slow....dan pending,.....nak tunggu submit je aku dah mgantok , aku dan budak kelas d1e? yang lain diberi tugasan dimana kami diberi assignment untuk menyiapkan blog....buat blog ni pade aku agak best ga ar sebab kene buat macam2,.....banyak gak aku kene pikir bende yang dapat buat blog nampak intresting tapi aku x de idea ar.....nak buat cam ne ...tah la, ape ape pown aku pasrah dan akur ape yang terjadi....hu hu hu skema la pulowk......aku pilih tajuk tak tau nak cakap ape?, sebab aku rase tajuk ni yang paling sesuai aku tulis didalam keadaan sebegini rupe......pade korang-korang yang agak tggah jiwe kacau skung bleh la tulis blog mcam ni......format nak tulis karangan blog ni senang je x amik pengajian bahase melayu pun korang dapat tulis blog yang mantop macan ni..... tu je la khidmat nasihat yang dapat aku berikan pade korang-korang.......cam ne?....ape pendapat korang?....aku dapat agak korang mesti merasekan khidmat nasihat yang aku berikan ni sanggat bermakne dan sanggat-sanggat berinfomasi anyway ...... pade peminat-peminat yang suke nak bace blog aku bolehla selalu view blog ni.....dan pade mereke yang nak care-care menarik tunggu.....hyu hu hu..

No comments:

Post a Comment