Tuesday, September 15, 2009

letih

Tetelah telesai pulang dari masjid Al-syakirin untuk berbuka puasa , aku dan sahabat ku Ajid ,pulang ke bilik masing-masing untuk menukar pakaian bersiap untuk ke kelas ganti CTU iaitu kelas pendidikan agama yang diajar oleh seorang pensyarah yang bergelar Kak..........tut, tak leh aku nak bagi tau sorry, tkut kene saman plak. Lepas beberapa minit kami berada dalam kelas tiba-tiba salah seorang daripada kawan kami membuat penggumuman dengan memberitahu kelas batal...Betapa gembiranya kami, semua, lalu melompat-lompat kegembiraan "peh time tu aku rase betul-betul macam nak buat anouncement". Tetapi kelas tu akan di ganti lepas raya... ok gak ar drpd x de.........yang bestnye kiteorang kene bawak kuih raye, terus celebrate ari raye ngan pensyarah " tu la x tau agi kan acam ane" pas je anouncement, kitorang pun berpecah aku, ajid, wan, wani, ika, akmal ngan elin pun terus pegi admin nak kuar duit jalan punye jalan bile dah nak sampai kat admin tu kitorang semua tekejut sbab separuh bdak kelas ade kat situ. Aku ngan ajid pun ape agi cepat2 ajak kawan-kawan yang lain tangkap gamba.........biase ar aku ngan ajid memang suke tangkap gamba. pas selesai semua olang tangkap gambo , kitolang pun pecadang nak pegi ptdi "Perpustakaan Tun Dr Ismail" biase ar kan kiteowg datang ptdi ape lagi lepak ar kat port biase kiteowg...huhuhu.

Bersambung..........episod yang akan datang.Tunggu......solila penat cangat ni tak tau nak cakap ape tunggu ek........

No comments:

Post a Comment