Wednesday, November 11, 2009

my beloved buddies


BELOVED

First of all aku post citer fasal "my beloved buddies" adelah fasal nak tunjuk kat korang gamba orang yang bersame aku ketike suke dan duke. Aku memang rapat ngan diorang, diorang adelah causin aku yang paling aku sayang among others, hehehe... causin yang lain pun aku sayang gak tapi x macam diorang ni termasuklah abang dan adik aku.






abang aku dan adik sedare aku "Raja Naim" and "Raja Akma Redza".




gamba adik aku "Raja Aqim" dan adik sedare aku "Raja Irshyad".






My first beloved causin, "Raja Irma Lyana"




kalau korang nak tau semue gambar kat atas tu adelah gambar ak ngan beberape buddies yang memang rapat ngan aku dan jugak gambar abang dan adik ku, ..he he he jangan jalouse, gambar ni diambil di kampung rumah mak cik aku ... sebenarnye mase tu adelah hari raye tu fassal la dieorang berpakaian lengkap macam nak gi Pavilion...hi hi hi. Dalam post ni aku nak cerite fassal my first beloved causin name die "Raja Irma Lyana" kalau gi mane-mene mesti together.. unite la katekan, yang kedue adelah "Raja Akma Redza" yang ni pulak buddies aku gak adik kepada kakak sedare aku Raja irma Lyana, yang lain tu buddies aku yang ketige name die "Raja Irshyad". Ni bebrape orang buddies yang memang rapat dengan aku dan lagi due tu adik beradik aku "Raja Naim" dan Raja Aqim" . The end of my story, ak post blog ni sebab nak berkongsi gamba orang yang aku sayang. =)


No comments:

Post a Comment