Friday, November 13, 2009

saat sembire bersama rakan baik ku.

MY SWEET MEMORY!!!





gamba kat salon kat segamat , semue potong rambut, hihihi.




semue tengah gelabah main basketbal, semue pown perasan terer.



saat gembire dalam bus kuning bersama bebudak sekolah rendah.






wrgh, posing ala-ala kat toysourus, hihahi, padahal kat segamat jewh.





kenanagan manis ketike menyambut hari kelahiran si linn putih.





posing ala-ala bangla "sengal", hi hi hi.





duduk kat nirvana tangkap gamba kat mainan bebudak.
"baru lepas karoke"






tengah jalan on the way ke kedai tom yam, yum yum.




semue buat muke manje dan perasan comel, kat dalam bus uitm.




gambar sekawan yang belagak "tut...... zalikha"
hihihi.



owh...kami kononnye hehehe



selesai lah sudah sebahagian daripade kenangn yang yang sempat diambil oleh kameraku, haha semue tu adelah gambar yang akan menjadi kenangan dalam kotak ingatanku. yang penting aku sayang bangat, gile, bagai nak mati ngan die orang semue.... pade kawan-kawan ku aku harap korang tau yang aku sangat sayang korang, sebahagian gamba ni jugak diambil dan di edit menjadi sebagai gambar KAMI (kononnye) . "Gue harap lorh semua pahamin perasaan gue terhadap rakan-rakan gue". Gue harap nglo semue berada di sisi gue selamanya. muah...
Sebagai kongklusi, "sayangilah orang menyangi anda", selagi anda masih hidup.




more

No comments:

Post a Comment