Sunday, November 1, 2009

thinking about name

NAME?....

ape ek ...?

nak bagi ape ek?

kalau nak tau bace la dulu about the history (^>^)

today bersamaan dengan 1 haribulan nov 2009 di dalam bilik bacaan di kolej ku ........
(P/S: ajid kite nak bagi name ape kat fatin......tah la nanti ar kite pikir.....)
cerite nye mule macam ni....sedang aku berade di dalam bilik beberape jam sebelum aku duduk kat bilik bacaan ni, aku ngan baby dah ade kat bilik bacaan ni a few hours ago, time tu baby yang ajak aku pegi naik kat bilik bacaan ni die call phone aku dan berkate: raja ko turun la kat bilik bacaan bawah ni., asal baby ko dah kat bawah dah ke?......baby jawab ye la turun la skung ....kkk nanti aku turun...k tunggu jap aku baru lepas mandi.....kk aku tunggu ko kat bawah...weh raja nanti ko bawak laptop sekali k....ye la...ko nak study ke nak on9....he he he gelak si baby... k la, k la bye....bye samekowm....../ sesudah je letak talipown aku pun turun bawah...tgah je aku belaja dan baby on 9...tibe-tibe ajid call aku, die cakap:...raja raja jom kite pegi makan nak....ala ko turun la dulu aku ngan baby kat bawah ni...ookkk...tak lame tu ajid pun turun aku pun naik tuka seluar.....pas dah siap-siap aku jumpe ngan ajid pastu ajid cakap weh jom ar pegi cepat kat nr mama dah tunggu ni(nana) la ye ke jap aku tungu baby jap...o k la aku pgi dulu ea...ye la.....selepas aku tunggu baby dan baby pun dah siap aku ngan baby ngan budak wing baby pun on the ke admin jap nak kelua duit...dah selesai kelua duit kitorang pun betolak ke nr(non resident) tgah nak ke nr tibe tibe terserempak ngan mama(nana), aunty(akmal) ngan fatin( the one yang kitorang nak bagi name ni)...k la kitorang pun gerak same gi ke nr ........setelah sampai je kat nr kitorang pun berbecah mencari lantakan masing-masing....dengan liarnye mate-mate mencari makanan dan bahaman untuk dijamah .......setelah semue dah selesai kitorang pun menuju ke meje kat nr yg disediakan tuk pelajar makan kat situ kitorang jumpe ajid sorang-sorang sampai membawe lantakkan he he he....tengah je makan kitorang pun borak tentang planing nak pegi tut......korang tak leh tau nanti korang nak ikut .....pas tu terkeluar plak pasal name-name ni( cerite die macam ni setiap ahli dalam kumpulan kitorang telah pun diberi name, tapi sorang gegirl ni die x dek name agi ...gegirl kewh?...) disebab kan itu aku anak mama ngan uncle bercadang nak bagi name kat gegirl nih dari meje makan sampai kat tangge sampao lah kat unimart bebincang nak bagi name kat gegirl setelab bincang punye bincang punye bincang punye bincang bincang punye bincang dan terus berbincang......kami iaitu aku anak mama dan uncle menemui kate sepakat bahawe name yang layak kite bagi kat gegirl ni adelah............................................he he he nak tau ape?.....jawapannye adelah





MUMY JAN



kalau nak tau mane kitorang apat name ni pun panjang citer nak elaborate tapi kalau korang nak tau kisah ni jugak korang kene tunggu post yang seterusnye k....harap harap dan terus berharap korang terus bersabar untuk menunggu post yang seterusnyer k.....tunggu selamat beriman kepda....lu pikir la sendiwi hi hi hi pada MUMY JAN jangan amik hati k atau terpikir nak saman anak mama pulak ni hanyelah gurauan dan hiburan semate-mate hi hi hi harap MUMY JAN gembire bile dapat tau name MUMY JAN yang baru ni k......samekowm......tut.....tut.....tut...


(^_^)

No comments:

Post a Comment