Saturday, October 31, 2009

COBAAN


CO!! BA!! AN!!

Kalau korang nak tau IMD 104 ni merupekan
satu satu subjek yang agak susah,
bagi aku bak kate budak yang lain "killer suject" he he he....
mase aku datang kat DST "Dewan Sri Temenggung"
aku agak berkeyakinan nak amik test...
pergh sampai jeh aku kat dalam dewan ....
time tuh paper ade kat atas meje..aku dah mule rase
nilu-nilu nak pegang kertas tu....pastu dorang buat pengumuman ...
bahawe pelajar dah boleh bukak kertas dan isi
maklumat diri dekat borang yang disediekan....
bedebar-debar aku rasekan ...tak lame tu paper pun start.......
suddently aku rase panas satu badan sebab
terkejut tengok soalan yang ade kat dalam kertas,.....
he he he x macam susah pulak paper tu.....
.setenggah jam yang pertame aku jawab
soalan aku cube pujuk diri supaye teruskan menjawab...
"faiz ko boleh buat" hati aku berbisik....
memang rase nak keluar time tuh....detik demi detik ....
huh memang mengeluhkan ,...
hi hi hi care aku cerite tu mesti korang ingat susah sangat kan?..
.betul x ...tuk pengetahuan korang memang susah pun ....
time aku jawab tu tuhan je la tau ape yang
aku merepek kat dalam paper tu....aku just jawab
base in my understanding about the sub... memang kelakar....
nak tau kenape ...mase abis jeh paper tu aku tanye linn...
"linn camne paper tu senang x?....die jawab: ala senang jeh ....
aku tanye lagi: bia betul linn...
.lin jawab: ha ha ha...raja kalau orang tanye
ko cakap je senang..he he he "
.....hai linn skung dah pandai.... time tu aku rase macam
x dek masalah sebab aku x pikir pape
pown mase tu...yang aku tau aku dah jawab
sebaik mungkn paper tuh....dan aku redha hi hi hi ........
bak kate budak d1etut.....repeat sudah!...
ni lagi satu bendek yang aku mintak sangat-sangat tuk dijauhkan,...
sebab bagi aku bende ni satu keje yang gile.....
dah blaja hampir satu sem pas tuh repeat...ish ish ish....
tak dapat akui nak bayangkan....
pade budak-budak yang bercadang-cadang
nak repeat paper ni tolong la hentikan niat korang ni.....
bende ni satu budaye yang boleh tambah beban kat diri sendiri.....
tapi pae aku kalau dah kene nak buat cam ne? btul x?....
hai...hai...hai....never ending discovery story
....(*_^)...

1 comment: