Monday, January 11, 2010

Bersaing


Assalamualaikum saya ingin ucapkan kepada yang sudi membaca atau view blog saya, pada hari yang membosankan ini memaksa saya untuk menulis blog... haa, kalau nak ikutkan memang kelaka sebab agak lama jugak saya meninggalkan untuk menulis blog ini, tapi persaingan yang sihat telah mendorong saya untuk menulis blog ini kembali. Saya terfikir untuk menulis blog ini kembali adalah pabila Haziq, iaitu sahabat baik saya, telah membuka blog rakan-rakan seperjuangan, kata Haziq " Raja, cube ko tgok Wani ngan Linn, berlumbe-lumbe nak chalange ko". Sesudah sahaja Ajid balik ke biliknya, saya mengambil keputusan untuk membligger kembali, dan mungkin akan berterusan, heee.... kalau terfikir memang kelakar , tapi dengan memblog kita dapat mengisi masa yang terbuang dan membazir begitu... btul x?.... Haa tajuk post ini bertajuk bersaing adalah kerana perbincangan utamanya bertemakan persaingan antara Wani, Linn dan kini pesaing baru,.... haaaaaa. Papepown saya mengharapkan para pembaca yang sudi membaa terhibur dengan membaca blog saya yang merepek ni haaaa...... bye

2 comments:

  1. kau jangan lupa aku sebagai pesaing pulak. haha.
    lawa doh gambar yang kau letak. sapa lah yang edit kan? haha.

    ReplyDelete
  2. raje
    heee
    sombong ! c(;

    ReplyDelete