Saturday, January 16, 2010

Budak baru..

Haaa.. kisah kelaka seorang budak bernama Asah. Si Asah ni kerap datang ke bilik aku , asyik tenguk aku bukak blog, satu hari , iaitu hari ini die cakap kat aku dan menyatakan hasratnya untuk membuat blog, heee... secara automatik aku jadi idola die dalam membuat blog dan mintak tunjuk ajar untuk membuat blog... sesudah itu aku melaksanakan hasratnya untuk memulakan perjalanannya dalam memblogging. Haa kalau aku teringat budak ni memang kelaka. Tapi papepown aku menyokong akan hasratnya untuk memblogging. Asah yang aku cakap tu duduk di sebelah kanan dari view korang ni. p/s: pesanan aku sebagai blogger baru gak ialah jangan tinggal solat... hee bak kate bekas pengarah Uitm Johor cawangan Segamat, saya suka student saya membuat blog, tapi saya tidak suka mereka tidak mengupdate blog. Keap it up.. cayok3.

2 comments: