Monday, January 18, 2010

Persatuan

Persatuan yang disertai oleh aku untuk sem ini:

1) PAC, aku daftar sebagai ahli kelab persatuan ini adalah kerana aku ingin mencari pengalaman baru dalam bidang nyanyian dan menimba sedikit sebanyak ilmu dalam bidang nyanyian . Dengan ini aku akan dapat memperoleh pengalaman, sebelum ini aku tidak terfikir untuk menyertai perfoming art club, sebab aku difahamkan golongan tut... mempunyai pengaruh besar di club tersebut... tetapi aku amat meminati bidang nyanyian, haaaa.. selain itu aku juga didorong oleh rakan baik ku iaitu Ajid untuk memasuki club ini. Dalam perfoming art club terdapat tiga bahagian iaitu tarian, nyanyian dan lakonan.

2) Bowling, selain daripada PAC, aku juga menyertai kelab boling, haa... aku memang minat untuk bermain bowling, pada pendapat aku dengan bermain bowling kita akan dapat sedikit sebanyak dapat mengrangkan tekanan yang membelenggu. Fasal bowling ni , kalau nak diikutkan aku bukanlah hebat.. heee selalu jugak masuk longkang.

3) Reakriasi, cakap fasal rekriasi ni aku join sebab aku tertarik dengan slide show yang club tersebut buat iaitu menunjukkan aktiviti yang dilakukan, selain itu aku juga memang meminiti aktiviti perkemahan, dari sekolah rendah aku telah menyertai banyak pogram, dimana aku bermalam di dalam hutan..... nak ikutkan memang seram... tapi aku suke haaaa..... :)

No comments:

Post a Comment