Thursday, January 21, 2010

Ko masih dalam perhitungan :-(


Akhirnya aku dapat tukar ko yang aku nak sangat-sangat iaitu basket ball, aku mendoakan bahawa nama aku didaftarkan didalam unit ko dibawah sukan basket ball, ini kerana keahlian aku masih dalam penilaian. Harap-harap sistem rosak atau dia terbuka hati nak bagi aku main sukan ini. Hari ini merupakan hari pertama aku memasuki kelas latihan ko basket ball, dan ak usangat suke dengan sukan tersebut, sebelum ini aku memasuki ko Pengurusan Masjid, ak mendapati bahawa di dalam ko tersebut pelajar dikehendai untuk menghafal banyak surah. Aku merupakan seorang yang lemah untuk menghafal, itu yang membuatkan aku berubah fikiran untuk menukar kokurikulum. Pada siapa yang sedang membaca post aku ini tolong-tolong doakan aku dapat masuk ko basket ball ni ...... amin. :-)

1 comment: