Friday, January 15, 2010

Modul, Gementar, Malas


Semua diatas mengambar perasaan ku ketika ini. Tujuan utama aku menulis post ini adalah untuk mengambarkan perasaan aku ketika ini. Namun begitu aktiviti ini adalah merupakan satu-satunya aktiviti yang diwujudkan untuk membina keyakinan dalam diri seseorang pelajar, mengeratkan silaturahim antara pelajar-pelajar yang brlainan kos dan banyak lagi manafaat yang boleh diperolehi dengan menjalani aktiviti-aktiviti seperti ini. Gementar, ini wujud di dalam perasaan aku kerana, modul ini akan dijalankan esok iaitu bersamaan 16hb 2010, kini di kotak fikiran ku bermain-main dan tertanya-tanya, siapakah peserta yang akan menjadi rakan kelas dengan aku, tetapi itu semua tidak menghalang aku untuk tidak hadir Modul terebut. Malas, ini berlaku kerana malas memang sikap semulajadi aku dari azali.... secara mejonya memang banyak kajian membuktikan bahawa penyakit M ini semakin membiak dan berleluasa didalam diri setiap insan. Jadi , the moral of the story adalah... tut.... tu yang kita x tau... haaaaa , bye semua. :)

No comments:

Post a Comment