Sunday, October 18, 2009

Agak sedih.....isk isk isk

AGAK SEDIH
(^O^)
Hari Isnin, bersamaan dengan 19 haribulan....
pade hari tersebut aku dapat tahu kitorang budak kelas d1e5
ade kelas pade malam isnin ni...
fassal tu ok la aku x kesah
yang aku kesah ni fassal kelas tu ade tapi nak dibuat majlis perpisahan dan
majlis agak kenduri doa selamat gak ar tema die.....
tu yang aku kesah sanggat sebab malam ni mungkin bermakne buat budak d1e5
sebab kitorang akan berpisah dengan our beloved Miss Shima
lagi satu dengan dugaan yang menimpe kawan kami iaitu bakal menduduki pambedahan tak lame lagi
tu jeh yang aku nak cerite sbab x banyak aku boleh tulis dalam nih....
bak kate Akmal kat aku
(Raja, ade bende yang kite perlu bagi tau dan ade bende yang kite x perlu aku bagi tau)
so for the conclusion, bende yang aku nak bagi tau adelah bende yang korang (PEMBACE BLOG)
tak perlu korang tau.....k
papepown...aku doakan semuenye berjalan dengan lancar....Amin

2 comments:

  1. amboi..raje sekarang..pandei touching ek..bagus anak raje sekarang..hehe... ;p

    ReplyDelete
  2. btowl 2 raja...
    ada bnda,kita satu kelas pendam bersama dan harungi bersama..
    xperlu org len taw...
    nyway,hope raja enjoy mlm 2...

    ReplyDelete