Wednesday, October 21, 2009

sweet memory...=)


KENANGAN SWEET......KEH?
samekowm...=)
skung ni aku nak cerite ckit fassal aku punye sweet memory aku,
gamba-gamba kat bawah yang aku hidang kan,
ni semue nye kenangan yang aku x boleh nak lupekan.....
time ni aku ngan kawan-kawan aku lepak kat C.K.T
pergh makanan kat sane memang sedap giler
kalau oder satu memang x cukup...hu hu hu
makanan favrouit aku kat sane adelah
CHAR KWE TIAU......
gamba-gamba yang korang tengok kat bawah tu time
aku tgah lepak kat depan plaza masalam dekat ngan datatan ......
hampir setiap hari aku ngan member lepak kat situ...hu hu hu
boleh citer korang pun boleb bankrup kalau jadi member aku hu hu hu ...
x de la gurau jeh....jangan takut jadi member aku k..
sebab aku ni memang suke lepak chill with my fwence.....he he he
papepoen tegok la dulu gamba2 ni k......

yg tgah senyum tu name die emy, blakang die pulowk aki, lastly nyg tgah pegang cawan tuh name die zull.







aku ngan ikekerk"fatin"





dari kiri wong n the gang





dari kiri ayi, tgah wan n me"king faiz...





pos cover hu hu hu....
TAMAT.......
Tu je la gamba yang aku dapay kongsi ngan blogger semue....
k samekowm lagi sekali hu hu hu...

No comments:

Post a Comment