Tuesday, October 20, 2009

KAMPUNGKU


(MY BELOVED KAMPUNG)

He he he.......
aku nak cerite satu bendek kat pembace-pembace blog aku
kalau korang semue nak tau gamba...kat bawah ni,
adelah gamba-gamba aku kat kampung.....
hu hu huray!!!!!,
aku ngan family selalunye balik kampung setahun sekali
iaitu "hari raye" atau ade cuti-cuti umum.....yang di umumkan,
btul x?.....
tu yang kite x tau......
kat kampung aku memang best giler......udare fresh tuh....
paling penting kat sane sejuk giler, kalau korang kampung ak dekat Negeri Sembilan,
Kuale Pilah, name kampung aku
Ampang Height.
camne gempak x name kmpg ak............
pape-pape pown tgok la dulu gamba yangaku hidang kan k....
selamat merenung...


dusun kat belakang rumah kpg ak..=)




rumah kampung lame kat depan rumah kpg aku....=)





aku abg aku, adik sedare anak sedare...=)




view dari jambatan ke atas bukit kmpg aku..=)




view dari jalan bukit ke sungai..=)



view dari jambatan ke jalan sawah..=)




position view yg same tapi ade manusie lak ...hu hu hu..=)



view dari jalan kat sawah ke gunung-ganang berdekatan...=)


wahhhhh!!!!!
camne best x tgok gamba kpg aku...he he he
x dinafikan memang cantik betul x....hu hu hu=)
tu je la yang aku dapat kongsi ngan korang fassal kpg aku
tak leh bgi lbih-lbih nanti terleke ..... susah=)

fin.........=)

No comments:

Post a Comment