Sunday, October 18, 2009

scribd and herowin

scribd.....
bile aku denga bendek ni aku exited nak buat, tapi setelah
kucoba, coba dan terus mencoba, suddently x dapat nak link kan scribd kat blog aku
.......ish ish ish...memang hampa dan sakit hati....:-)
time aku nak link kan bendek ni aku ade panggil sorang amoi ni..
die datan tapi ...bukannye nak tolong tapu die datang tolong budak sebelah aku
time tu aku cakap...ok Fine!!!!!!...walau pun amoi tu x denga tapi aku dah puaskan hati aku
suddently ade sorang herowin datang nak coba selamat kan aku dari keje yang sir aku suruh buat tuh....aku memang berterime kasih giler dengan herowin tuh namenye tuttttt...
korang x leh tau...sbab kalau korang tau nanti korang pangil die pulowk hu hu hu hu....
x de la aku gurau jeh...name hirowin tuh Alwani...kalau die bace mestih kembang gilerrr.....maklum lah name die masuk kat dalam blog aku khi khi
anyway ...thankyou my herowin.....:-)
U SAVE MY LIVE

1 comment: