Monday, October 12, 2009

d1e5 fashion show

FASHION SHOW!!!!!huh!! .

(Shame on you'll)
pergh....kalo nak hikutkan hati memang malas!!! nak buat pertunjukkan mase diner, dah la aku jadi MC mase tu, x e siape pun yang tau ape yang aku rase.. cuz aku tau dieorang bukannye peduli pown, show tu buat ak rase serabut,.....dengan classmate yang banyak ragam lagi ....nak ikutkan dalam kelas tu aku je la kowt yang x banyak ragam..hu hu hu hu sebab ape dieorang suruh aku ikutkan je..... :-p , well, semue orang tahu aku memang x banyak peel macam budak-buak yang lain kat kelas aku tu......"class mate yang bace blog aku ni jangan marah eh....sebab memang tu la sikap korang yang susah, payah dan tembel yang tak boleh menjadi contoh kat junior-junior kalau jadi senior etc..... (you all diserve it)....nak bagi komitmen pun susah , mase praktis persembahan, masing-masing ade je masalah tu la , ni la.......hih maklum la masing-masing dah besa "dah pandai jage diri ".hu hu hu...... :-0...pape pown aku tetap memaafkan classmate yang banyak buat "sin" ngan aku, agak ar... anyway ak tetap sayangkan semua budak kelas ak......hu hu hu...

1 comment: