Sunday, October 18, 2009

favourite exco in ims

MY FAVOURITE EXCO
fassal favourite exco ni, banyak bendek yang aku nak elaborate
kisah die macam ni, kitorang budak kelas aku dan due kelas lain ditugaskan untuk
membuat persembahan.......time tu aku agak tak exited sebab aku dipilih untuk menjadi
adhok.... aku pikir kalau jadi adhok x payah buat persembahan rupe-rupenye tugas aku yang paling gempak sekali dalam persembahan, hu hu hu hu ....aku jadi MC, memang tak disangkekan (poyo la pulowk) tugas aku dalam adhok , aku kene bertugas dalam bahagian pendaftaran....
ok end of that story k.....
skung ni akui nak cerite macam mane aku jumpe exco ni....
walaupun dah banyak perjumpaan ims yang aku pegi aku x kenal die lagi,
tapi dah lame-lame die mule menonjol,.....aku cakap die menonjol sebab die incharge dalam persembahan....mule-mule aku pikir die ni cerewet sebab banyak sangat komen,
(bayang kan lah kitorang dah buat dan plaining persembahan dah nak abis dah praktis pastu die datang cakap kitorang punye persembahan tak ikut tema)
...tapi aku aku x kesah pown, sebab yang adit tu bukannye aku pown , tugas aku cume bercakap je,.....day by day night after night...aku ngan Ajid.Best friend aku. dah mule rapat ngan exco ni,
kami memang suke borak ngan exco ni
(bak kate orang sekepale, hu hu hu uh)
memang best nak borak dengan die
kalau korang nak tau exco yang aku maksudkan ni
Clue: perempuan, free hair, suke marah, dan best.....masuk air sikit..hu hu hu
nak tau name die x
aku rase korang x yah la tau name die ....takut kene saman la pulowk
pape pown aku rase budak kelas aku tau siape exco ni.....
tu je lah yang aku dapat elaborate ..............samekowm
Pade exco-exco lain yang bace blog ni jangan jalous he he he ........:-)
END OF THE STORY

1 comment: