Thursday, October 15, 2009

ANOUNCEMENT

Kisah cerite si anouncement (pengumuman)


Fassal anouncement pulowk..
aku nak cerite cikit ....kisah die macam ni
kat dalam kelas aku ade sorang little girl yang aku selalu panggil die announceEment
sebab si little girl ni bile die bebisik macam bercakap
bile die bercakap macam menjerit
bile menjerit macam nak buat anousement
hi hi hi tu la die sebab yang aku panggil little girl tu announsment kat dalam kelas hu u hu
lagi satu kisah fassal little girl ni, baru-baru ni die macam diganggu sosok-sosok
aku bukan ape kesian kat die
sejak dari tu aku rase macam nak take care cikit jeh kat die
sebab aku rase little girl ni tak boleh dibiarkan duduk kesorangan
kalau sorang-sorang tah ape sosok pulowk yang die nampak kah kah kah
lagi satu perangai die ni yang aku nak elaborate kat pembace blog ni
adelah sikap die yang agak melicukan
hingge x kering gusi
lagi satu yang akan membanggakan adelah
die la little girl yang first sekali berani tegur aku kat dalam
pergh aku memang respect little girl ni
sebab mase masuk dulu kat dalam university ni aku agak nampak
macam sombong sikit kalau tak kenal orang hi hi hi hi
pape pown aku tetap suke kawan ngan ttle girl ni sebab keberanian nye
hi hi hi
tu je kowt yang aku bleh nak cerite fassal si little girl ni.....
(care aku cerite macam lah aku ni dinasour )
kah kih kuh btul x?
papr pown tunggu blog aku yang seterusnye k.....samekom

No comments:

Post a Comment