Thursday, October 15, 2009

KU MENEMUI JALAN BUNTU

Kisah-kisah yang sanggat kisah

Ksah nye bermule pabile kiteorang nak pegi class kat SL120
aku dari nr (OTW dari nr "non residen" nak gi ke sl)
sampai-sampai jeh, aku naik kelas , tu ok lagi.
tibe-tibe blackout.....peh aku punye la terkejut dogy....huhuhu
pas tu aku, lin, akmal, ika , wani ngan nana.... terus bergegas tuk keluar dari sl
time tu , aku tggah termenggah-menggah kemas kan laptop kat luar dari kelas sebab ade kat luar ade la lampu skit
pas tu keadaan mule rede
aku ngan kawan-kawan pun lepak kat luar..... tak lame tuh aku ade denggar
bunyi ..korang mesti tertanye-tanye ape yang au dengar
hi hi hi rupenye-rupenye bunyi ade budak kelas aku menyanyi lagu
happy birthday...
untuk nani atau lebih dikenali sebgai (leturer)
peh time tu aku pue-pure stand by macam aku pu nye birthday yang dieorang nak sambut
hi hi hi ...pas tu die orang cakap tepi la raje..nani pun tersipu-sipukat belakng aku nak tiop liin ek tu
masalah nye skung time aku ngan kawan-kawan aku nak pegi speaker corner
kitorang pun exited nak gi.tibe je aku ngan kwan-kwan sampai kat depan
roundabout kat ngan admin...pergh gelap la pulowk.
hihhh.........benggang ler aku mase tu sebab tak dapat meneruskan study group
pas tu kitorang and the gang deside nak duduk kat tepi longkang
sampai jeh aku kat longkang , aku bukak laptop terus lah update blog...kah kah kah
sebenarnye..korang bace panjang-panjang ni...aku nak bagi tau yang
aku update blog mase time blackout jeh kah kah kah
"cam mane best tak kisah yang korang bace nihu hu hu "

the end
fin
abis

ade aku kiah

No comments:

Post a Comment