Monday, October 19, 2009

SERABUT

SERABUT,SERABUT,SERABUT,SERABUT,SERABUT,SERABUT,
SERABUT,SERABUT,SEABUT,SERABUT,SERABUT,
SERABUT,SERABUT,SERABUT
SERABUT
!!!!!!!!!
Argh.....! memang serabut kepale otak aku ni, nak tau cerite die fassal ape
aku cakap serabut fassal , mase aku ngan Ajid nak transffer gambar yang berjuta-juta lamond kat dalam laptop Ajid , aku terbuat bendek yang same 2 kali....huh memang leceh nak ditect gamba yang dah jadi dauble kat dalam laptop Ajid....
nak delit kang sayang la pulowk.....hi hi hi hi
takut terdilit gamba yang aku x save.......
lagi satu bendek serabut dalam kepale otak aku ni fassal eletrik pulowk...
baru-baru tadi ade anounsment kat kolej aku orang anounsment tu cakap macam ni
Encik anounsmen: perhatian kepada,peng huni Sempana Riau, kolej anda akan mengalami ganguan elerik selama.........dari fukul 5.00 sampai 7.00, harap semua penduduk sempana riau maklum tentang ketiadaan eletrik yang akan berlaku terime kasih.
ade ke di pegi tambah bende yang serabut kepale otak aku ni huh........
nak cakap fassal gamba tadi ish!!!! aku masih memikirkan fassal gamba tu
kalau korang bace blog ni memang korang turut serabut macam aku......
tapi pape pown aku akn memikirkan jalan penyelesaian nak transfferkan semue gamba tampe satu pun yang hilang
hu hu hu .......pesanan aku yang terakhir marilah kite bersame-same
menserabutkan kepale otak ni k.........samekowm
renung-renungkan dan selamat beramal...........:-)

No comments:

Post a Comment