Monday, October 19, 2009

Ims (sesi bermaaf-maafan)

(^_^)
Alhamdullilah, aku sebagai insan pemerhati yang amat merendah diri
amat bersyukur kepada ilahi kerana sesi bermaaf-maafan diantara exco-exco IMS berjalan dengan lancar dan tenang, diantara satu sama lain, iaitu part one dan exco part by part in IMS.
dengan lafas alhamdullilah sekali lagi aku ucapkan, aku harap sikap ini menjadi contoh dan teladan yang baik kepada kos-kos yang lain........amin......
tapi dalam ucapan skema aku tadi ade jugek satu bendek yang aku x puas hati dengan perjumpaan tadi....yang paling-paling aku x puas ati fassal tempat perjumpaan .....
pergh!!memang panas giler, aku yang agak bising ni pown jadi pendiam kat lt mase tu..
papepown semuenye sudah selesai dan bejalan dengan lancar he he he...

No comments:

Post a Comment