Monday, October 19, 2009

KISAH TAHUN BARU CINA

Kalau korang korang nak tau gamba-gamba kat bawah ni
adela semase aku dan bestfriend aku pergi ke sambutan TAHUN BARU CINA...
yang diadakan di pusat karoke di Sunway Piramid...hu hu hu memang best giler
time tu aku memang puas gak menyanyi hi hi hi, aku nak pesan satu bende kat korang
JANGAN JEALOUS!!!!






me and my best friend..





member tengah cedok makanan...yang rambut gold tu "Fadila"
yg badan comel tu name die"Leya" yang tgah hulur pingan tu"liza".




sedang menjamu selere...hu hu hu





pergh!!! nak sebut sorang-sorang kat dalam gamba tu memang penat.....
tapi tu semuer member aku.....


tu je gamba yang aku sudi nak kongsi ngan korang tentang aktiviti aku kat selangor
pergh!!memang best giler....but what to all tings are different now......

Fin..





No comments:

Post a Comment