Thursday, October 15, 2009

(2B)

Benci, Bosan, (2B)

Benci:
Bende petame sekali yang aku nak benci fassal condition that was happen in my university, cuz.....semenjak due menjak ni asyik x dek elektrik je, aku nak gi toilet pon gurlap-gurlyte.... peeh terabe-rabe aku nak cari batang paip........tu baru satu.....huh...panas plak tuh,mmg aku menyirap betul kalau panas, tu fassal la aku rase nak marah jeerhhh......ARGH!!!!!!. (".")

Bosan:
Kalau nak cakap fassal bosan banyak bende aku nak cerite..... hih serious giler aku bosan dengan hidup aku kat kolej....hari-hari buat bendek yng same.....senang crite makan, tido, pegi kelas dan banyak lagi bendek yang membosankan ................skung bende tuh dah jadi hobi aku la pulak..... hari demi hari lame-lame dah naik lali......hu hu hu macam nak giler pun ade.......:-)


(".")


No comments:

Post a Comment