Wednesday, October 28, 2009

Hari pertame menduduki peperiksaan akhir di UITM

Assalamualaikum kepade semue pembace blog ini
selamat sejahtere saye nak ucapkan kat korang semue..
hi hi hi... akhirnye saye ade mase nak tulis blog..sbab akhir-akhir ni saye agak busy ngan banyak bendek....dan banyak buku jugek nak bace sebelum menduduki banyak lagi paper...
pade hari ni saye nak ceritekan sikit tentang
hari pertame saye menduduki peperiksaan akhir di UITM cawangan segamat
huh...!!! kalau teringat balik saat tuh memeng mendebarkan, walaupun subjek yang baru diduki adelah subjek bell 120 tapi perasaan yang melande macam menduduki peperiksaan SPM/PMR..
bak kate orang dolu-dolu belowm cobe belowm tau.....he he he
tapi papepoen walaupun aku dah cobe dan aku dah tau tapi perasaan aku twetap mengambarkan bendek yan same tentang menduduki peperiksaan di UITM nih..
alamak!!! walaupun begituh banyak lagi paper yang perlu aku duduki untuk hari yang mendatang.....tapi yang pasti kite sebagai pelajar yang berwawasan haruslah tegapkan iman di dada untuk menerima ape jua cabaran yang bakal melanda, sesungguhnya itu adelah dugaan yang allah berikan kepade umatnye ntuk menguji tahap kesabaran seseorang itu...oleh demikian kite sebagai manusia yang diberi akal dan fikiran haruslah berfikir dengan sepositif-positif yang mungkin untuk mengelakkan diri kita daripada tergolong dengan orang-orang yang sebalik daripada itu.

No comments:

Post a Comment