Wednesday, October 14, 2009

JEMU, JEMUAN, JELMAAN, JAMUAN (4J)



(4j)



Hari ni aku nak cakap fasal jamuan yang baru selesai sudah....
OMG fasal jamuan tuh aku rase (so n so) jeh sbab mase kitorang buat fashion show tuh
tak ade orang yang pandang .......
tapi bukan semuer yang tak pandang dan amik perhatian
ade jugak pihak yang leke..... tu yang aku suke kat sesetengah orang prihatin kat show tuh
hai.....('.')
(terime kasih pade orang sui tgok tuh k)
yang sudi nak tengok feshion show tak tau la ape yang aku patut elaborate
(^-^) / ($_$)
pe-pe pown aku rase "huh!!!"...... lepas smue pnt lelah yang menebeng kat otak aku nih
skung bleh aku Fokus kat aku punye study.......(beberape hari kemudian....)
baru jeh aku pikir nak freekan aku pnyer otak dari beban yang menebeng
ade pulak virus yang menempel "signment"
fasal tuh pown aku tak banyak nak komen sbab..... tut
lagipown bendeh tuh semue orang kene buat... kalau x buat x dek markah pulowk..hi hi hi
betowl tak..... :<) tapi skung aku x kesah pown fasssssssal tu semueh sbab aku pikir nak abis kan sem ni ..
(hoh....hoh...hoh)..hi hi hi..budak kelas aku tau la ni trademark siape kat kelas.....
THE END

No comments:

Post a Comment