Sunday, October 18, 2009

secret admire


Secret admire...
kisah die macam ni mase aku on my way to Shah Alam ade satu massage sampai kat aku
bunyi caller ringtone die macam ni
Upin : tut tut, tut tut
Ipin: hai mane ade bunyi massage macam ni
Upin: ade la ipin, tutv tut
Ipin: lantak kau la Upin...
pas tu aku pun gi ar kat inbox , dalam massage tu die cakap
Watch out Guys.......!!!
Dalam kolam adeberudu,
dalam hati ade rindu,
jangan perasan atau terharu,
bukan pule bnak kate i love u,
!!cume nak pesan sesuatu,
nak tido tu kencing dulu!!!hu hu hu
(DANGER)!!!
ade ke secret admire aku tu cakap kat aku macam tuh....
dah la x kenal aku
nak kenal pulak dengan aku....
hih hi hi memang finning kalau nak fikir fassal budak ni
aku main massage ngan budak ni dari aku kat
Johor-sampai Shah Alam-sampai Johor balik
sms punyer sms, satu malam tu, time aku study kat bilik study Sr,
aku try call secret admire akui ni'
tut tut , tut tut deringan demi deringan aku tunggu
sekali die angkat first aku denga macam aku pernah dengar suare ni
borak punye borak aku dapat ditect suare budak ni .......dalam hati aku cakap
"macam pernah denga suare minah ni"
sekali Pian , aku pun mintak HP pian nak pinjam,
nak call minah ni untuk kali ke due
die angkat lagi lepas tuh aku terus jeh direct sebut name budak yang aku pernah dengar ni
pas tu die bagi respon,......dah sah-sah budak ni nak kene kan aku...
.nak tau tak siape die
korang x payah la nak tau takut kecoh lak nanti
pape pown aku nak cakap kat korang jangan sekali kali layan sms yg tak berasas yang korang reseive k.........budak tu budak kelas aku hi hi hi hi
so for the mkoral of the story is, judge a book by its cover k....samekom
(tindakan yaang sangat membazir credit):-)
anyway , aku enjoy my fake secret admire.....
thankyou tut....cuz phunk me up.........(^.^)
bersambung.......

No comments:

Post a Comment