Thursday, October 15, 2009

ANGAN-ANGAN SI BUDAK DAUBLE LAYER



gamba si DL tuh ade kat gamba atas tu, cube la teke yang mane


Aku ade sorang kwan
aku panggil die dauble layer sbab muke die putih sangatttttttt...
kalau DL tu duduk katdinding mesti aku x nampak die
jam demi jam, detik demi detik mesti nak tenggok cerminhin
yang kelaka nyer hari tuh die punyer bedak makeup
PECAH!!!
sambil pandang die aku ketawe kah kah kah
(fasal kuat beranggan)
pastu aku nasihat kan die tuk beli face poweder yang baru
dalam hati kesian gak kat DL tu.....sambil aku nasihat,
die menjeling kat aku
dalam hati aku cakap kesian la pulowk si DL ni, tapi pas tuh die dah ok ngan aku
tak lame selepas kejadian aku terdengar ade budak perempuan nanyi.... lirik die macam ni
"angan-angan dalam mencari pasangan, pilih la yang banyak duit, hati senang"
asyik-asyik si DL tu nyanyi bende yang same lame-lame aku pun terikut
pas aku dah bla jauh-jauh dari DL tu ,
aku asik terdenga die puye lagu plak
macam berhantu tuh hi hi hi hi.
sebenar nyeh time tu si DL tu memang tgah beanggan pown hi hi hi
tu la die kisah si budak DL dalam kelas aku......tut....

(cian si DL) :-(

No comments:

Post a Comment